الأربعاء، 3 مارس 2010

فدعني أحبك كما أشاء ....

تعلم...؟

 احبك... أتُصدق؟!!

 تعلم...؟

أمسكت بقلمي الرصاص فقط لأكتب اليك..

 منذ تصارحنا بالحب لم استطع أن أخط حرفا اليك...

 ولكني أريد... أريد أن أكتب فيك وعنك...

 تعلم...؟

 أوقات أتعجب لما بيننا وكيف وصلنا إلى ما وصلنا ...

 لقد قابلتك منذ ما يقرب السبعة أشهر ...

 فترة قصيرة ...؟! نعم ولكن فقط بحساب الايام...

 ولكن تعلم ...؟!

 وكأني أعرفك منذ مولدي وكأني قابلتك قبل حياتي في حياة أخرى... 
تعلم...؟!

 أمس كانت تقص لي أختك بعض الحكايا عنك ... وكأنها تشتكي بعض تصرفاتك ...

 كنت أشاركها الشكوى ولكن ليس منك قطعا ...

 تعلم ...؟

 كنت بداخلي أخبرها فليفعل مايشاء...

 تعلم ...؟

 أحبك ... أحبك..    فقط احبك ولا ابغي سواك ... فدعني أحبك كما اشاء...

هناك 11 تعليقًا:

محاولة لكسر الصمت يقول...

إذن فلتحبيه كما شئتي..


أتيت فقط لأقول أنني اشتقت إليك كثيرا..


تحياتي

Kiara يقول...

كفاية كلمة احبك

ااااااااااااه من لحب جميل اوي ولوعته لذيذه اوي

بسمة انور يقول...

روووووووووعه

بجد جميله
ربنا يديم عليك الحب حبيبتى

صوت من مصر يقول...

انه الحب فى ظل فترة ....
مش عارف
مش بفهم فى الحب

د/ رامي شهاب الدين يقول...

كفاية كلمة أحبك زى ماقالت كيارا

بس هضيف عليها إضافة بسيطة تتلخص فى إن الكلمة لازم تكون صادقة ونابعة من القلب ، وماتغيرهاش الظروف والايام

دمتى بكل الود .. تحياتى

أنا حر يقول...

لا اعرف اين ذهبتي
افتقدك كثيرا
تحياتي

محاولة لكسر الصمت يقول...

كلما أنظر إلى قائمة التدوينات الحديثة أتمنى ان أقرأ...كيمت


طالت غيبتك كثيرا...أتمنى أن يكون الغياب لمفرح من الأسباب وأن تعودي بأقرب وقت


تحياتي

dina يقول...

دى ميزة الفيسبوك بقى أنى قريت البوست دا زماااااان هناك....أحلى حاجة التعبير بالكتابة و خصوصا القلم الرصاص عشان انا من محبى الرصاص

kmt يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

من زمان وانا عايزة ارجع بس في حاجات كتير حصلت في حياتي
اهمها انيلقيت الانسان اللي انا عايزاة مرسوم بصورة اروع مما تخيلت وتانيها اني اتخطبت له وتالتها اني قررت اكل دراسات عليا فكان لازم اخد سنه تمهيدي
لكن اديني خلصت
بس بيني وبنكم اوقات كتير كنت مش بكتب علشان بقيت احس ان التدوين فقد حلاوته وان الكلمة ماعادش ليه تأثير .. سلبيه اه بس خلاص وعد اول ما احس اني عايزة اكتب هاقوووووووول على طول
شكرا لكل اللي سألو عليا وخصوصا
احمد ماهر ( انا حر)
ودواير اللي لحد ناو مش اعرف اسمها الحقيقي
اما دينا اللي بتنفضلي ع الفيس بوك فدي حسابي معاها عصييييييييييير
تحياتي ليكم كلكم
ولي عوده

محاولة لكسر الصمت يقول...

ما شاء الله

لا لأ كده بأه يبقى نغيب مش مشكلة, مادام هنرجع بالأخبار الحلوة دي, ولو إنك بجد بتوحشينا

الف مبروك لكل الأخبار الحلوة, ويارب يتمملك ع خير مع الإنسان اللي اخترتيه ويجعلك فيه كل البركة يا جميل وتكملوا بعض بجد.

واوعي تغيبي عننا تاني

محاولة لكسر الصمت يقول...

صحيح بالنسبة لاسمي فأن بعتلك إضافة على الفيس باسمي الحقيقي,ولو اني بعشق دواير, أتمنى تقبليني,


تحياتي